Världen enligt Börje

Ja, hur upplever han egentligen livets gång. denne Börje. vi frågade Börje och utifrån hans svar kokade vi ihop följande:

Enligt Börje är livet ett telefonsamtal

Enligt Börje är världen en enda stor ölkantin

Enligt Börje finns det inga bra människor, bara folk som är medelmåttor med förhöjd självkänsla

Enlig Börje är Ronny Samuelsson egentiligen inte från ludvika

Enligt Börje kan man aldrig ringa ett sent samtal. mottagaren kan dock svara i helvete för sent

Enligt Börje har http://www.philipthemighty.blogg.se/ börjat med personpåhopp


Ord folk säger, men vad Börje egentligen hör:

"Du ringer alldeles för sent"
Vad Börje hör: "Du ringer inte helt när det passar men vi kan prata ändå"

"Vad sa du?"
"Jag förstår exakt vad du menar"

"Du tråkar ut mig"
"Du låter inte som en sådan människa som försöker vara lustig jämt"

"Du är oseriös"
"Du är fin som du är, och jag gillar ditt sätt"

"Gå och dö!"
"Finn evig frid"

"Ta dig i röven!"
"Du behöver inte vara generad, klia dig gärna i baken om det känns bättre efteråt"

"Dra åt helvete!"
"Åk till Schweiz, eller Helvetia som de gamla romarna sade. Alperna är vacka så här års"

"Du är dum i huvudet!"
"Du är inte lika smart ur ett historiskt perspektiv, men du är en vettig man i alla fall"

"Ska du ha en smäll?"
"Behöver min herre få en vederkvickande örfiil som skärper sinnet och motverkar dagdrömmeri?"

"Nej!"
"Nej, inte just nu, men kanske senare"

"Du luktar skit!"
"Låna gärna min dusch. Det hänger en gästhandduk framme"

"Jag hatar dig!"
"Jag hatar dig. Jag älskar dig. Det bara är så när man hyser riktigt starka känslor för någon"

"Jag lägger på nu!"
"Jag kanske lägger på snart, men om du vill kan vi prata mer senare"

"En uteliggare har bättre hygien än vad du har"
"De socialt missanpassade får hjälp av Stadsmissionen med sin renlighet. Det kan vara svårare för andra som inte har den möjligheten"


Vad kan man dra för slutsatser av detta? antingen kan man tro att Börje är helt psykiskt missanpassad. eller så är han som vi väljer att kalla det: en "optimist"

Hälsningar
löst folk i samarbete med Börjee





Varselshorts inkasseade idag! köpta på Walles lanthandel

Kommentarer
Postat av: Ludvig

den där börje verkar vara en man men många färdigheter

2008-09-24 @ 18:54:22
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

jag ja, absolut att jag gör :D

2008-09-24 @ 19:24:29
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

HAHAHAHAHAHAH :D Du är rolig du! :)



Så du tycker du har en bättre blogg, lägger upp olika jobbarbyxor? LOL, interesant. HÖHÖ!

2008-09-24 @ 19:28:02
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: haidi

varför ägnar du dig tid åt att skriva skit åt anndra bloggar ? Sköt ditt eget och sluta kritisera folk ,





haha :D

2008-09-24 @ 19:33:01
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Walle

De var de enda par jag hade, nytt på lagret nästa vecka är en jävligt flashig väst som kommer passa börje som smäcken!!! haah

2008-09-24 @ 21:49:02
Postat av: Ronny Samuelsson

Du vet ingenting om mitt ursprung, så jag tycker att du ska ta och lugna ner dig med sånt skitsnack! ALLA vet att jag är född, uppväxt, och bor i Ludvika! Jag har varit i Sälen en gång när min bror fick soppa torsk! Det är enda gången jag lämnat min fina stad! Snart kanske jag slutar läsa den här bloggen! Jag kanske går över till "grabben med stil" bloggen, vad skulle du säga då?

Tänkt dig för Börje!



Hjärtliga hälsningar Ronny Samuelsson

2008-09-24 @ 22:57:45
Postat av: Börje

Kära Ronny, jag fick ett infall som jag inte kunde kontrollera över. såklart är du en tvätäkta ludvikare.

2008-09-24 @ 23:23:08
URL: http://borjebloggen.blogg.se/
Postat av: elin

ja man vet inte vart man har philipthemighty.blogg.se längre..

2008-09-25 @ 00:29:03
URL: http://elinlinneanilsson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

Nej, jag är ungdom så jag vet vad man ska säg och inte säga! Plu att jag ser att du ger dej på andras bloggar också, så himla sjukt att du ängar tid åt det här!



Vad är du, en negativ gubbe?

2008-09-25 @ 06:55:10
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0