En dag med Börje

Det började redan kl 06.32 som en vanlig dag. jag gick upp och begav mig till tobaksaffär'n för ett morgonbloss. visserligen hade jag inte räknat med att det skulle kosta mig 45.90 samt att tobakstanten (som för övrigt heter Merith) inte hade blivigt varse om att det inte är förbjudet att skrika glåpord åt människor med främmande kultur, så som hallstavikare. grabben som jag golmade åt kallas visst Torbjörn. men jag har också hört andra versioner på namnet.

VARSEL BRALLOR iNKASSERADE IDAG:







Ja, ja i allafall så kom jag hem och bestämmde mig för att ringa dagens första samtal, klockan var vid detta tillfälle 07.54. det var en annons på blocket om ett ansiktssolarium, som en viss Anita var villig att sälja. för säkerhetsskull spelade jag in samtalet:) som kommer bifogas senare.

sen hände inte mycket mer under dagen. försökte ringa på ett par lovikavantar och en vedspis men fick tyvärr inget svar:(


Börje Jansson i samarbete med Stene

Kommentarer
Postat av: ...

börje!

2008-09-18 @ 01:00:10
Postat av: Anonym

vad är detta får påfund?

2008-09-18 @ 16:23:43
Postat av: Börje him self

De ni grabbar små, läs denna blogg och ni vill bli fast vid mina samtal :D

2008-09-18 @ 22:32:19
Postat av: Börje

Detta är en blogg som hyllar. Jonathan Lundbergs alias Börjes tjyvringningar :D

dessa kommer senare att läggas ut på bloggen

2008-09-18 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0