Börjes Bil <3

Genom alla år har Börje haft många, många bilar. en del stora och en del små. men den bilen som han innehaver just nu är också den han har tyck allra mest om. Vi låter honom själv berätta hur han fick sin SAAB 9.5:


Jo, såhär va, En svart SAAB 9.5 stod felparkerad och sönderslagen någonstans i dalarna(mitt dåliga sinne för att minnas saker förhindrar mig att komma ihåg exakt var) Jag kollade upp regnummret och det visade sig att bilen tillhörde en rutten men ändock självsäker skåning som försäkrade sig om att bilen stod i hans garage. Jag skällde ut honom i telefonen och han la på.(samtalet kommer bifogas under morgondagen).

Ja i allafall, vad skulle jag göra? jag, Börje stod där med en bil som ingen ville veta av. Jag bestämde mig snarast. jag skulle överta bilfan! och det gjorde jag med bravur. Nu kör jag omkring med den dagarna i ända, går bra som fan de ju. med undantag för enstaka situationer då jag antingen har varit tvungen att ringa bilbärgningen eller att en stel pöjk vid namn John Mörrby varit ute med mor sin och övningskört. snacka om fara på vägen! Nä man blir aldrig riktigt klok på folk nuförtiden. Ja, ja God natt och ha det bra och ring gärna om du vill dela några lumparminnen mm


Börje ute på vägarna!


mvh

Bööörjee


Kommentarer
Postat av: lakrits

Jag e ju den som kommenterar först som vanligt:D tillen e börje trogen

2008-09-23 @ 10:47:16
Postat av: lakrits

börje = söt

2008-09-23 @ 10:48:03
Postat av: lakrits

börje = sötis

2008-09-23 @ 10:48:44
Postat av: Egon

Jippie!

2008-09-23 @ 11:48:27
Postat av: Egon

Jippie!

2008-09-23 @ 11:51:59
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

HAHA LOL! :D



Ja, jag kan säga garanterat att jag har fler läsare än dej! ;o

2008-09-23 @ 16:50:42
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0