HöstBörje

Hösten är här... den gråa, gråa och trista årstiden. livet känns tungt för en gammal Börje som jag. de 50 meter höga silosarna lockar allt mer. kanske skulle man hoppa... Nä för fan! nog ´med tråkigheter och annat. jag Börje och mina medhjälpare har varit lite dystra på senare tid. detta kan ha att göra med att vi hade firmafest i torsdag, ett jävla ståhej, festen varade i 75,3 timmar och slutade p.g.a att Erik-grabben med stil hade lagt ut ett nytt sofistikerat och otillintetgörande inlägg om sitt "glassiga" liv som han uttrycker det. GRRRRRRRRR!
jaja ännu en anledning till den dåligt gående verksamheten här på borjebloggen är att i tisdags förra veckan fick samtliga här på borjebloggen reda på att de skulle bli pappor, detta efter ett besök i Estland. MEN bättre tider kommer och vi är fit for fight!

ett budskap: kom ihåg att det alltid blir något ljusare efter att man vinklat persienerna uppåt, eller är det nedåt...jag måste ringa Stene och fråga, han är ju händig av sig.

till sist tycker Börje: att Ronny Samuelsson borde skaffa sig ett fruntimmer(Margit i tobaksaffären skulle passa som ett par varselbyxor). och att han någon gång fick vinna på tippset. 


Om Börje blir på bättre humör kanske en liten börje film kommer ut i morrn! Hoppas hoppas hoppas



- oj vem kan detta vara?



Kommentarer
Postat av: Ronny Samuelsson

Har du Margits nummer? Inte för att jag är intresserad utan jag bara undrar.

2008-10-07 @ 16:28:45
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

haha, men du! xD jag visste att du hade gjort det! jag märker väl det med dina töntiga med hjälpare som frågar om vilken skola jag går på och när jag fyller år. Och det sämsta var väl det där med "HM Sara" HAHAHA!



och vad var det för inlägg du menar?



2008-10-07 @ 17:58:22
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

Tycker du jag ska sluta kommentera din blogg, är det det du vill? Eller jag fattar inte riktigt varför du började kommentera min blogg med en massa skitkommentarer från första början. Jag tycker att du får skylla dej själv? :O



Och du påstår att jag försöker blogga om att jag har ett glassigt liv, du tycker inte det och jag tycker inte heller att jag gör det! Så nu vet du att jag inte försöker uppfattas som en glassig person.



LÅT MEJ VARA!

2008-10-07 @ 18:32:44
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: kalle

Hahah fyfan vilken toffel den där grabben med stil är! hah (stone Island)

2008-10-07 @ 22:40:08
Postat av: solldan

skön:D

2008-10-07 @ 22:52:22
Postat av: Anonym

uppdatering tack!

2008-10-10 @ 23:30:45
Postat av: lakrits

dags å lägga upp nåt nytt snart kanske

2008-10-13 @ 19:01:42
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

För att jag vill att folk tycka till, jag vill ju veta vad dom tycker såklart :P

2008-10-13 @ 19:21:55
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0